Saturday, January 28, 2012

Baby and Brand New Dearie = HAPPYNESS





Today is 28 Jan 2012.

没有baby的第十一天。

It is the 11th day after our breakup.

Heard a few songs that portrayed my feelings aptly.























1. Jay's 你好吗

墙上静止的钟是为谁停留
是不是和我一样赖著不走 
你说故事已经结束
很久 我忘了 向前走
我努力假装现在过得很好
现在的你看来已不需要我
也许在不同的时空
还牵著 你的手
想知道你真的过得好吗
没有我也许是种解脱
将思念穿梭在宇宙数千光年
悄悄到 你身边
现在我试著习惯一个人过
也许你已经开始新的生活
陪著我的叫做寂寞 陪你的 是谁呢?


2. 吴克群's 爱太痛

吃不能吃睡不能睡 
没有了你全都不对
我都学不会把爱敷衍
用笑容来把眼泪催眠
笑不能笑哭不敢哭
人不像人鬼不像鬼
朋友都说这不过失恋
但我却连呼吸都胆怯
能不能不爱了因为爱太痛了
我痛得快死了却无法把你忘了
能不能不爱了爱情它太痛了
我痛得快死了却无法把爱割舍
...我不能睡...
我不能够不能够不爱了

3. 张敬轩's 只是太爱你

因为我真的想你了
一不小心就被寂寞
吞噬了爱著你的快乐
我知道这样不应该
也知道你会受伤害
只是不想再让自己对你太过依赖
我明白 你给你爱是真实地存在
喔 只是我不懂得如果去爱
才会让你想离开
因为我不知道
下一辈子是否还能遇见你
所以我今生才会
那么努力 把最好的给你
爱你都变成伤害你
我们的爱快要窒息
不是故意
只是太爱你


4. Show Luo's 好朋友

像两首节拍不同的歌
却又同时被爱情合奏
旋律勉强着
愉快不能够假装快乐
你心中有宽阔的天空
空气还稀薄
曾经等待因为会改变什么
你总会属于我
但是最后时间证明了
你只喜欢我
你说我比较像你的好朋友
只是不小心拥抱着
你道歉你难过
于是我给你笑容
谁在乎我的心还会不会寂寞
如果爱情是五线谱
我只希望用全音符
吟唱出爱上你
那完整的幸福
当你的心没有耳朵
即使我为你唱着歌
你也只看见我哭了
你说我比较像你的好朋友
只是不小心拥抱着
你道歉你难过
于是我给你笑容
谁在乎我的心还会不会寂寞

5. 张智成's 很想你

我很想你
你知道吗
如果可以就让我再见你
美好微笑 清澈眼睛
好确定那场分离只毁了我一个而已
我很想你
听见了吗
这是唯一我无解的困境
那些过去不肯过去
不管我后来遇见多少人
只能叹息
都不是你
我只想爱你
我在哪里
你会不会偶尔好奇
有没有曾经怀疑
我说我会忘记只是种好意

6. Ah Mei's 我最亲爱的

很想知道你近况 
我听人说还不如你对我讲
经过那段遗憾
请你放心 
我变得更加坚强
世界不管怎样荒凉
爱过你就不怕孤单
我最亲爱的 
你过的怎么样
没我的日子 
你别来无恙
依然亲爱的 
我没让你失望
让我亲一亲 
像过去一样
我想你一定喜欢
现在的我学会了你最爱的开朗
想起你的模样
有什么错 
还不能够被原谅
世界不管怎样荒凉
爱过你就不怕孤单
我最亲爱的 
你过的怎么样
没我的日子 
你别来无恙
依然亲爱的 
我没让你失望
让我亲一亲 
像朋友一样
虽然离开了你的时间
比一起还漫长
我们总能补偿
因为中间空白的时光
如果还能分享 
也是一种浪漫
关系虽然不再一样
关心却怎么能说断就断


Baby baby... I really hope you can listen to this 6 songs and tell me if you feel the same. I have a feeling you still miss me and care 4 me but u refuse to show it. U said u were happy that day when u had the great dinner wif me. U said u were happy having dinner wif him. U said u were happy coz he ordered soup and bird nest 4 u. U said u were happy coz u were smiling as u remembered and typed it down. N today u said how 2 noe if one is happy. I dun tink u r truly happy deep down yr heart. I feel that u r happy only coz it is a new experience wif a new guy after our 5yrs together. Baby, can you touch yr heart and really tink it thru if u r really happy? Dun you feel a single thing 2 me? Dun u miss me after our separation 4 more than 1 mth alrdy?

Do you even remember u started avoiding me since christmas? It has been more than 1 mth and I am miserable every single day. I tink of you all the time and I really miss you so much so much. Words really cannot describe how I feel every day without you and the agony is so so so strong. I have never felt more terrible in my 26yrs plus of life. Here I am writing this post at 7am and I keep checking my fone if you saw my msg. I can't slp and I really hope u will give me a call when u c my msg.

I was elated when Shu E told me honeypot watsapp me. The timing was just perfect. I really wanted to call u earlier on coz I want 2 send her back and c if u will give her some face and meet us 4 supper. It was such a coincedence that u msg me when we were on the way. I really tot it was fate and I was absolutely delighted and shocked at the same time. I dare not disturb you so I never managed to send the msg out to baby. I was so disappointed when baby said u could not meet us 4 a drink. I was really sad. The feeling from so high to so low was bad. Super bad. I understand baby oso. U will be having tuition in a few hrs time so u definitely need enuf rest. I am worried bout baby. I dunnoe if u have recovered from yr flu but I guess u must b still feeling not 2 well. How I wish I could be by yr side and take care of u like in the past.

Can baby call me once u wake up? I will pick up yr call de. I have been waiting 4 a call or msg since 2.55am but I noe u fell aslp le. You must b so tired. Did I mention I dreamt of u last night? I woke up wif a smile coz it was a sweet dream. I have not make a sweet dream 4 such a long time. Now I can only wait till I fall aslp and hope to dream of u.

Please take a cab if u r goin Rachel's house k. I am praying hard that you will call me. Can you tell me to go meet u after yr tuition? I am dying 2 c u. I have not seen you since last thurs when u hurried down the escalator to avoid me. Baby baby.... You r my everything. I can't live without you.

Being happy is to be wif the person who is on yr mind every other sec. Being happy is wat u felt when we were together minus 2011's bad periods. Being happy is us strolling hand in hand down east coast park, bangkok, bali, phuket, batam, jb and marina square and so so so many other places. I am sure baby still have some recollection of our happy times. Our staycations were so so so fantabulous!! I will never 4get Pan Pac, Conrad, Crowne and Mbs!! Our 1st ever massage at tiara mustika will always stay in my head till I die. Our Bangkok trips were never boring. We agreed to go every yr and I still want to go in a few mths time 4 our annual Kway Chup, goose, soi 5 and Ti Ka Peng!!! We still want to go Bali again! Ultimo and sarong!!! We have so so so many countries that we have not been 2!! Our Taiwan trip? Our Hongkong trip? Wat about Japan, Korea, Europe and US? I 1 2 bring baby to the authentic disneyland and eat the legendary churros! I 1 2 propose to baby at the Effiel Tower and eat the Michelin Star restaurant. We have so many unfinished plans. Baby will walk till the end wif me rite? I have faith in you.

Baby and Brand New Dearie = HAPPYNESS

I will prove to baby yr true happyness lies with us! We are meant 2 b and I am sure of that.

我们是行的!!!

我爱你。我爱你一生一事。

No comments:

Post a Comment